zondag 5 augustus 2018

Esther geslaagd


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn collega, haar dochter is geslaagd voor de studie gezondheidswetenschappen aan de universiteit van Maastricht.
Daar moest ik dus een kaart voor maken.
Toch weer een moeilijke opdracht.
Gelukkig is eer ook nog zoiets als internet, waar je een plaatje kunt zoeken.
Ik heb een foto van de universiteit gebruikt en een foto van een donorregistratie.
Dat was namelijk haar afstudeer opdracht.
Al met al is het me toch weer gelukt om een leuke kaart te maken.
Ik heb stansen gebruikt van Marianne Design COL1350 en Kreaxions.
Het plaatje is  uit een oud knipvel van Mireille E644.
Het Design papier is van Action.
De laatste tijd had ik het zo druk met het maken van allerlei dingen voor de markten, zodat ik geen tijd meer had om wat te plaatsen.
Ik ga vanaf nu dat even weer wat inhalen.

Groetjes Hetty




Geen opmerkingen:

Een reactie posten