zondag 18 november 2018

Gerrit Jan en Jenny 50 jaar getrouwd en stempel workshop


Hallo Allemaal,

De laatste tijd is het er weer niet van gekomen om wat te plaatsen.
Druk op het werk en daardoor 's avonds geen puf meer, en op de vrije dagen druk met van alles en nog wat.
Gisteravond hadden we feest van mijn zwager en schoonzus die 50 jaar getrouwd waren op 15 november. Ik heb voor hun weer een speciale kaart gemaakt.
Het plaatje op de voorkant komt uit een oud blad Stitching sheets van Ann's Paper Art.
Aangezien ik toch geen borduurkaarten meer maak heb ik besloten de plaatjes hiervan te gebruiken bij andere kaarten. Verder heb ik op de voorkant stansen gebruikt van Jeaninne Art JAD10011, Joy Crafts 6002/0977 en Marianne Design LR0159 en LR0238.


 Voor de binnenkant heb ik de mal van Dutch Doobadoo 470.713.655 gebruikt.
Ik heb design papier gebruikt van Marianne Design PK9153.
En ook de stansen van Marianne DesignLR0211, LR0502, CR1319 , LR0505 en DF3443.
De achtergrond met gouden hartjes heb ik zelf gestempeld en geembost.


En op de achterkant nog een vakje met een label waar ik mijn geld in kon doen.
Het label is gemaakt met de mal van Marianne Design CR1352.


Gistermiddag gaf ik nog een workshop stempelen bij de "wolkoker". 
Daar is onder andere deze kaart gemaakt.

Mijn plan is om toch te proberen wat vaker wat te plaatsen.
Hopelijk lukt dat.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Wauw.... een prachtige kaart.
    En je stempelkaart is ook super.
    hihi...vaker plaatsen, probeer ik ook en vaker langs komen ook, maar dat lukt niet altijd...maar ik blijf het ook proberen.

    Een fijne zondag nog.
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen