donderdag 18 juni 2020

Lenie 90 jaar


Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt in opdracht van mijn collega.
De kaart is bestemd voor zijn moeder die op 8 juni 90 jaar werd.
Ze houdt van woordzoekers, luistert graag naar de jukebox en drinkt graag een wijntje.
Ik heb dat allemaal weer in de kaart verwerkt.
Het design papier is van Craft Sensations; Classic Vintage.
De woordzoeker heb ik op internet gevonden. Ik heb het zo op de kaart geplakt, dat ze hem ook nog kan doen, de uitkomst is "gefeliciteerd". De jukebox heb ik ook ban internet, het was een plaatje die ik zelf heb ingekleurd.
Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design LR0481, LR0545, COL1350 en COL1347.
En ook nog een stans van Precious Marieke PM10064.
Een pareltje op de bloem maakt de kaart weer af.

Groetjes Hetty



Geen opmerkingen:

Een reactie posten