dinsdag 29 september 2020

Weekend naar Yvonne


Hallo allemaal,

Het afgelopen weekend heb ik bij mijn vriendin Yvonne gelogeerd.
We hebben ons weer prima vermaakt met wandelen met de honden en winkelen en ......
we hebben natuurlijk weer lekker zitten knutselen.
Ik heb voor de voorkant  van deze kaart craft karton gebruikt met design papier van Craft Sensations.
Het plaatje komt uit een oud mini vintage boekje van Studio Light; BOEKMINI78.
Verder heb ik  stansen gebruikt van Joy Crafts 6003/0020, 6003/0022 en 6002/0398.

De binnenkant heb ik ook versiert.
Daarvoor heb ik stempels gebruikt van Different Colors; Drawing Flower en Even Bij Kletsen.
De tekst aan de binnenkant is van Joy Crafts 6410/0465.


Hier de bloem nog even van wat dichterbij.
Deze hebben we ingekleurd met Derwent potloden en bewerkt met een doezelaar en alcohol.


Ook hebben we de envelop nog een beetje versiert aan de binnenkant .


Deze kaart hebben we gemaakt met een stans van Studio Light STENCIL SL255.
We hebben design papier gebruikt uit oudere blokjes, de nummers zijn me niet bekend.
De plaatjes komen uit knipvel VK9590 van Marianne Design.
De tekst is ook van Marianne Design CS1008.
Verder heb ik nog een aantal stansen gebruikt van Joy Crafts 6002/2033 (winter)en 6002/1048(hertjes), van Yvonne Creations YCD10073 (kleine ster) en van Marianne Design CR1255 (Ster)


We hebben ook nog een theelabel gemaakt. Met een zakje thee erin.
Design papier gebruikt van Craft Sensations; Lovely&Sweet.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Joy Crafts 6002/0116 en 6002/0117.


Ook hebben we nog wat zeepjes gepimpt.
Hiervoor heb ik weer stempels gebruikt van Different colors ; Cherish en Voor Jou, we hebben deze keer aquarelpotloden gewerkt.


Bij dit doosje heb ik stempels van Stampin"up "Celebrate Sunflowers" gebruikt.


Tot slot wilde Yvonne ook nog een workshop Corona kaart maken doen, dus dat hebben we ook gedaan, we hebben alleen een ander muisje van de stempelset van Stampendous  SScM5008 gebruikt.

Het was weer een superleuk weekend, dat snappen jullie wel!

Groetjes Hetty

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten