woensdag 22 september 2021

Weekend met Yvonne en Art Specially


Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd , maar ik was druk en was het weekend naar mijn vriendin Yvonne.
We hebben weer heerlijk geknutseld en gewandeld, en geshopt.
En zondag zijn we naar het Art Specially Event geweest.
Fijn dat dat weer kon.
De bovenste kaart hebben we gemaakt met de stans van Studio Light SL-ES-CD14.
Ik heb design papier gebruikt van Jeanines Art JAPP10016.
Het plaatje is van Marianne Design MB0197.
De bloem die ik gebruikt heb is ook van Marianne Design LR0731.


Bij deze kaart dezelfde kaartmal gebruikt.
Het design papier van Deco Time.
Het plaatje komt uit knipvel VK9593.
stansen gebruikt van Marianne Design CR1561(fijne feestdagen), CR1484 (vos) en LR0136 (boom)


Deze kaart hebben we gemaakt met de stans van Studio Light SE-ES-CD71.
Ik heb design papier gebruikt van Amy Design ADPP10019.
De kaarsen zijn van Marianne Design LR0243.


Aan de achterkant van de sneeuwster staat een tekst.


Deze kaart gemaakt met design papier van Craft Sensations.
Het plaatje is van Marianne Design EWK1288, net als de stansen LR0731( ronde stans met bloem) en  CR1560 ( van harte).


Hier heb ik papier gebruikt van Craft Sensations.
En de stans van Marianne Design LR0727.


Deze kaart hebben we gemaakt met de stans van Studio Light SL-ES-CD17.
Het design papier is van Crafr Sensations.
De tekst is van Different Colors en het plaatje van Studio Light.




Hieronder nog wat foto's van het Art Specially Event.


We hebben 1 workshop gedaan. Daar hebben we gestempeld en daarmee een 3-d geitje gemaakt.
Ik moet er nog een tekst opzetten.



Voorbeelden van een gekochte stans.



we zijn gespot bij een kraam. je ziet ons links.


We hebben genoten!

Foto tijdens de geit workshop.

Groetjes Hetty

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten