woensdag 25 mei 2022

Van harte


Hallo allemaal,

Deze keer heb ik  eens een kaart gemaakt voor de voorraad.
Altijd leuk voor iemand die graag bezig is met naald en draad.
Dit model heb ik al eens vaker gemaakt, en heb ik gezien bij Castella Creatief.
Ik heb design papier gebruikt van Marianne Design PK9145.
Het plaatje is ook van Marianne Design MB0189.
De stansen die ik gebruikt heb zijn ook van Marianne Design; CR1560 van harte, CR1528 rits, CR1493 bloem en blad en LR0194.

Voor het gestempelde hoekje heb ik stempels gebruikt van Art Journey:Vintage Sewing.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van Marianne Design; http://mariannedesign.blogspot.com/2022/05/challenge-295.html

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creatie Hetty, mooi model,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Hetty, een prachtig model!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met onze "meer dan 1 vouw" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de “meer dan 1 vouw” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met leuke details.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen