dinsdag 7 juni 2022

van harte gefeliciteerd




Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gisteren gemaakt voor de voorraad.
Ik heb nog wat mannen kaarten nodig.
Het design papier dat ik gebruikt heb is van Marianne Design PK9169 Men Only.
Het plaatje dat ik gebruikt heb is ook van Marianne Design EWK1277.
Ook heb ik een aantal stansen gebruikt van Marianne Design; CR1560 van harte, LR0394 fiets en CR1324 tandwielen en moertjes.
De tekst gefeliciteerd is van Crafters Companion Die'sire DS-E-W-38-NL.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van Marianne Design; http://mariannedesign.blogspot.com/2022/06/challenge-296.html.

En ik doe ook mee met de challenge:  http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2022/06/kic-2de-reminder-167-mannenkaart.html

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:


  1. Sportief kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met onze "Sport" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sportkaart Hetty,
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje met die racefietsers Hetty
    Gezellig dat je meedoet met onze sportchallenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie sportieve kaart heb je voor de challenge gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen