zaterdag 3 september 2022

Yvonne jarig


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vriendin Yvonne, die vandaag jarig is.
Zij houdt heel erg van vogeltjes, dus had ik bij stampin'up design  papier gekocht met vogeltjes van de set Bird Ballads.
Het kaart model dat ik gemaakt heb is een Trifold Miur Ori van Iced Image.
Ik heb er een band om gemaakt.
De tekst op de band is van Marianne Design CS1087.
De stans er om heen is ook van Marianne Design LR0774.


Geopend ziet het er zo uit.
Klik op de foto om het beter te bekijken.
Op het middenstuk heb ik dezelfde stans weer gebruikt als op de voorkant. met daarin een plaatje van Marianne Design MB0190.
De vlinders zijn ook van Marianne Design CR1582.
Een paar pareltjes maken de kaart af.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten