vrijdag 21 april 2023

Tjitske 60 jaar


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik weer in opdracht gemaakt.
Het is bestemd voor Tjitske, die vandaag 60 jaar is geworden.
Ze houdt van bloemen en wandelen.
Ik heb voor deze kaart design papier gebruikt van Craft Sensations.
Voor deze kaart heb ik hoofdzakelijk stansen gebruikt van Marianne Design; LR0795 rand om plaatje en de libelle, CR1493 bloem en blad,  CR1513 naam en COL1485 leeftijd.
Het plaatje is ook van Marianne Design MB0208.
De Schoenen heb ik gemaakt met de stans van Leane Creatief 45.1499.
Met deze kaart doe ik mee met de challenge; 
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2023/03/kic-start-178-cijfer-op-je-kaart.html

Knutselgroetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen