woensdag 21 juni 2023

Ik denk aan jou


Hallo allemaal,

Deze kaart is er een om iemand op te fleuren.
Weer eentje voor mijn voorraad.
Ik heb design papier gebruikt van Craft Sensations.
Het plaatje is van Yvonne Creations CD10899.
De tekst heb ik zelf getypt op de PC en uitgeprint. 
Het paste mooi in de gestanste mal van Marianne Design LR0788.
De bloemetjes zijn gemaakt met een stans van Precious Marieke PM10248.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge; http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2023/06/kic-start-uitdaging-181-koffie-enof-thee.html

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met deze mooie tekst en het plaatje past heel mooi op deze stans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief kaartje.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC
    Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Hetty, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen