zondag 30 juli 2023

veel liefs


Hallo allemaal,

Jullie zullen wel denken, we zien al een week niks van Hetty.
Dat klopt, ik was de afgelopen week nog druk met van alles voor de Oogstdag in Hothone waar ik gisteren stond met een kraam.
Daarvoor had ik nog wat dingetjes gemaakt.
En  ook wat kaarten op het boeren en buitenlui gebied, zoals met tractoren, koeien, schapen en varkens.
Deze kaarten zullen jullie de komende tijd van mij voorbij zien komen.
Als eerste laat ik deze kaart zien die ik voor een zieke collega heb gemaakt.
Namens het hele team is deze kaart naar haar gestuurd.
  Ik heb design papier gebruikt van Studio Light.
Het plaatje is van Marianne Design AK0084.
De stansen die ik heb gebruikt zijn ook van Marianne Design CR1575 veel liefs en LR0790 margrietjes.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten