zondag 14 januari 2024

Theepot Huisarts


Hallo allemaal,

Deze theepot heb ik in opdracht van mijn zus gemaakt.
In de theepot een theeglas met wat thee en een paar chocolaatjes.
Het is bestemd voor een huisarts die de praktijk waarin ze werkte heeft overgenomen.
Ze drinkt graag thee, vandaar de theepot.
Voor de theepot heb ik design papier gebruikt van Craft Sensations.
De opdracht was dat er wat dokters attributen op moesten.
Ik heb hiervoor stansen gebruikt van Marianne Design LR0362 stethoscoop, pillen en pillenstrip, LR0363 dokterstas, spuit en thermometer en CR1546 pleisters.



Op de achterkant heb ik de stans CR1547 pillenpotje en pillen geplakt.


De label gemaakt met stempels van Marianne Design TC0804 een miijlpaal, CS1097 veel succes en plezier met je nieuwe uitdaging en CS1056 gefeliciteerd.
Voor de namen stansen van Craft Emotions 115633/0163 gebruikt.
In de haast had ik vergeten om foto's te maken, maar die heb ik later nog ontvangen.
Ze zijn alleen niet heel erg scherp, maar ik wilde jullie dit wel even laten zien.


Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten