vrijdag 23 februari 2024

Oehoe-ra weer een jaartje wijzer


Hallo allemaal,

Ik zag een voorbeeld met deze mooie uil in de winkel "de Wolkoker"in Coevorden.
Ik was meteen verkocht....
Zo'n mooie uil.
Ik kreeg meteen de stempel kriebels en ben meteen aan de slag gegaan.
Ik heb hierbij de stempels LAV799 en LAV679 van Lavinia stamps gebruikt.
Dit heb ik gemaakt met Distress Inkt , de kleuren; Tumbled Glas, Salty Ocean, Bundle Sage, Gathered Twigs, Musterd Seed, Spiced Marmalade, Ripe Persimmon en Vintage Photo.
De tekst is van Marianne Design EC0188.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van; https://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2024/02/kic-3de-reminder-uitdaging-189-stempels.html.
Hier vragen ze een stempel op de kaart.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten