zaterdag 18 augustus 2012

condoleance

Hallo allemaal,
Ik zie alweer een nieuwe volger, welkom Chantal, leuk dat je mijn blog hebt gevonden en volger bent geworden.
Vandaag heb ik een condoleance kaart gemaakt.
De kaarten heb ik een keer op de markt gekocht en wist later eigenlijk niet meer wat ik ermee moest omdat ze van zichzelf al aardig druk zijn.
Ze zijn van Creatief Art Belgium.
Later bedacht ik dat de grijze wel geschikt was voor een condoleance kaart.
Ik heb de tekst van Different Colors erop gestempeld.
Daarna een paar blaadjes en een bloemetje erop.
Om het beter te bekijken moet je even op de foto klikken.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty

    Vind het zo een heel mooi kaartje met een erg mooie tekst .

    En inderdaad het is wel een beetje heel erg warm .??!!!

    Fijne zondag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd moeilijk deze kaarten,,, dat je dan zo'n prachtige kaart kan maken met deze hitte petje af hoor
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty,
    Ik zie dat het al gelukt is met het linkje. Succes met de verloting voor Zwolle en misschien ontmoeten wij elkaar daar!
    Hartelijke groet,
    Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart! Leuk dat het je gelukt is.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen