vrijdag 31 augustus 2012

Workshop bij Scrapbookzolder op de beurs

Hallo allemaal.

Gisteren ging ik samen met mijn vriendin Yvonne naar de knotsgekke kaarten dagen in Zwolle.
Echt een heeerlijke gezellige dag gehad.
We waren helemaal op koopjes jacht.
Natuurlijk weer van alles gekocht.
Ik moest zeker naar mijn favoriete kraam van Ludiec.
Daar heb ik ook weer een paar stempels gekocht van Different Colors.
Het was niet zo erg druk, dus we konden rustig overal kijken.
De bovenstaande kaart hebben we gemaakt tijdens een workshop bij Scrapbookzolder.
We waren zoals gewoonlijk niet van de beurs weg te slaan.
We gingen pas naar huis toen de boel dicht ging.
Al met al een zeer geslaagde dag, moe maar voldaan kwam ik weer thuis.
En nu maar snel met mijn nieuwe aanwinsten aan de slag........
Ik wens iedereen een heel fijn weekend.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, Hetty.
    Fijn dat je zo'n fijne dag gehad hebt.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty
    Klinkt heel gezellig

    Leuk kaartje heb je er ook gemaakt.
    Ook een fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om te lezen dat je zo'n fijne dag hebt gehad Hetty,je beursje zal wel leeg zijn ,ga je weer sparen voor de volgende keer,ik ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt,dit is ook weer een plaatje van een kaart.
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen