zondag 13 januari 2013

Beterschap!

Hallo allemaal,

Tussen alle visites door heb ik vandaag toch nog tijd gehad om een kaartje te maken.
Het plaatje komt uit een oude verjaardagskalender van Marjolein Bastin.
Deze heb ik uitgestanst met een nestabilitie.
De achtergrond is blauw papier die ik door een embossing folder heb gehaald en be-inkt met distress inkt vintage photo.
Het takje is een stans van Marianne Design: LR0249.
De bloemetjes en de tekst heb ik gemaakt met stempeltjes van Punch-it clear stamps.
En daarna geponst en ook be-inkt met distress inkt vintage photo.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty

    Wat een leuke ook weer
    Leuk om dat van een oude kalender te maken (ik bewaar dat ook altijd )
    Leuk die bloementjes ook weer.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook weer een prachtige beterschaps kaart Hetty, zo zie je maar wie wat bewaard die heeft wat.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje, Hetty.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen