donderdag 31 januari 2013

Thank You

Hallo allemaal,

Gisteren was het even rustig bij mij, want ik had een behandeling van de manuele egg shell therapeut gehad en moest even een dagje plat.
Dus kon ik geen kaartje maken.
Vandaag gaat het gelukkig al wat beter en kan ik weer zitten, dus ook knutselen.
Deze kaart heb ik gestempeld met stempels van Stamperdous Jumbo.
Eerst de tekst gestempeld met distress inkt dusty concord en later de achtergrond tak met milled lavender.
Paars strikje erop en bloemetje gemaakt met een stansje van Joy.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, mooi kleurtje.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel stijlvol kaartje, Hetty.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hetty
    hoop dat het dan nu weer wat beter gaat .
    Dit is weer een leuke kaart super stempel dan heb je verder weinig nodig .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen