dinsdag 7 mei 2013

Moederdag


Hallo allemaal,
Het is komende zondag Moederdag, een gelegenheid om een kaart te maken.
Ook al heb ik dan geen moeder meer en ook geen schoonmoeder.
Voor deze kaart heb ik een knipvel van Studio Light gebruikt.
Het was een piramide vel, maar ik heb alleen het grootste plaatje gebruikt.
Ik heb nog mallen gebruikt van Marianne Design CR1203.en COL 1306
De hartjes rand heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart.
Met deze kaart doe ik mee aan de wedstrijd van ; http://creapaleis.blogspot.nl/p/wedstrijd.html

Groetjes Hetty


4 opmerkingen:

  1. Dat gevoel heb ik ook Hetty, Moederdag, ook ik ben alles al kwijt, maar ik ben zelf moeder en nu al verwent door Cindy met het opbergsysteem voor de Spectrum Noir markers, zo gaaf. Ik vind het allemaal zo dubbel, maar jij bent ook moeder, dus jij wordt vast ook verwent, je hebt wel een prachtige kaart gemaakt, jij hebt ook vast wel iemand die een speciaal plekje in je hart hebt.. Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty
    Ik vind dat je een prachtige kaart hebt gemaakt .en knap dat je dan toch zo,n kaart maakt .
    Mijn vader en moeder leven ook niet meer en ik heb dan echt de zin niet om zo,n kaartje te maken ,al zie je het overal voorbij komen om een Moederdag kaartje te maken .
    Je plaatje is ook weer erg mooi op je kaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, Hetty.
    De tekst vind ik ook zo mooi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Mooi gecombineerd, het plaatje en de tekst!

    BeantwoordenVerwijderen