zondag 26 april 2015

Knutselweekend bij Yvonne


Hallo allemaal,

Jullie zullen wel gedacht hebben wat is het stil bij Hetty, maar ik was een weekendje naar mijn vriendin Yvonne.
We hebben weer heerlijk geknutseld, lekker bij gekletst enzovoort.....
Ik zal jullie onze projectjes laten zien.
De bootkaart hebben we gemaakt met een stans template van Dutch Doobadoo.
We hebben papier gebruikt van Joy; Seashore.
Ik heb stansen gebruikt van Marianne Design; LR0230, LR0231, LR0232, CR1274 en CR1279 en Joy 6002/0418.
Verder nog wat stempels.


Het kado envelopje hebben we gemaakt tijdens de SOL van Dutch Doobadoo.
 Hier stansen en stempels gebruikt van Marianne Design


Het plaatje in het midden is van Marjoleine, waar ik een bootje (stans CR1279) van Marianne Design heb ingeplakt.


Design papier uit voorraad, weet niet welk merk.


De vintage kaart is gemaakt met de mal van Marianne Design LR0351.
Het plaatje is van Studio Light RP SL 46..
Verder de stans van de orchidee COL1379.
De tekst is gemaakt met stempeltjes van Joy. 


Ook hebben we deze label gemaakt.
Hier hebben we stansen gebruikt van Joy 6002/0402, 6002/0438, 6002/0439 en 6002/0440.
De tekst die ik heb gebruikt is ban Craft Emotions,


Op de onderste foto zie je hoe de kaarten van Yvonne geworden zijn.
We hebben ongeveer dezelfde spullen gebruikt, maar onze kaarten zien er wel verschillend uit.
Om het beter te kunnen zien klik je op de foto.
Een fijne week allemaal,

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Hallo Hetty, wat heerlijk hè om zo samen te kunnen freubelen, wat een prachtige serie kaarten hebben jullie saampjes gemaakt.
    Doe Yvonne mijn complimenten maar, jullie hebben mooie creaties gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty. Wat gezellig om samen te knutselen en wat hebben jullie prachtige creaties gemaakt. Superleuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, zo'n freubel weekendje. Jullie hebben niet stil gezeten. En wat een geweldig leuke creaties hebben jullie gemaakt. Toppiejoppie!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen