zondag 19 april 2015

voorjaar.....


hallo allemaal,

Ik was wat tussen mijn knutselspullen aan het rommelen, en vond nog een aantal pyramide plaatjes.
Nu vind ik dat eigenlijk niet meer mooi, dus wilde ik dat anders oplossen.
Het grootste plaatje gebruik ik nu anders op de kaart.
Voor deze kaart heb ik design papier gebruikt van Wild Rose Studio PP025-Annabelle.
Ook heb ik een aantal stansen gebruikt Amy Design ADD10024 ( hek en hond), Joy 6002/0360 (kader om plaatje), Leanne Creatief 45.0379 (Narsissen) en Marrianne Design LR0204( de graspol).
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge http://duymelot.blogspot.nl/2015/04/wedstrijd-april-2015.html
De opdracht is dier op voorjaarskaart.
Fijne zondag, geniet van het mooie weer!

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hetty. wat een prachtige kaart. Zo los ik dat ook wel eens op met de piramide plaatjes. Want de afbeeldingen zijn wel mooi. en 1 plaatje is heel goed te gebruiken. Heel mooi gecombineerd met deze prachtige narcissen. echt voorjaar. Groeten Trijntje kaarteEen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super idee om je oude plaatjes zo te verwerken, weggooien is zonde.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt Hetty.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze schreeuwt gewoon Voorjaar! Wat leuk gedaan.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey... Dat is een slim idee, om de plaatjes op deze manier te gebruiken.
    Je hebt er een super leuk tafereeltje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen