maandag 18 mei 2015

He....he... ... eindelijk klaar


Hallo allemaal,

Op 2 februari heb ik jullie zo'n kaart laten zien die ik gemaakt had voor onze vrienden die straks 30 jaar getrouwd zijn.
Ik ging voor hen deze uitnodigingskaarten maken.
Ik wist toen nog niet hoeveel......maar het zijn in totaal 23 kaarten geworden.
De tekst is nog wat aangepast, maar qua layout is het hetzelfde gebleven.
Ik heb wel twee verschillende soorten design papier gebruikt, want ik had niet genoeg van hetzelfde papier.
Ik deed nog verwoede pogingen om het papier erbij te krijgen, maar dat is niet gelukt.
Maar achteraf vallen de verschillen nog wel mee geloof ik.
Zien jullie de verschillen?


Op deze foto staan de twee verschillende naast elkaar.
Door op de foto te klikken kun je het beter zien.
Tijdens de vrije dagen vorige week heb ik ze tussen de bedrijven door gemaakt.
Wil je weten wat ik gebruikt heb, kijk dan nog even terug op mijn bericht van 2 februari.

Groetjes Hetty


2 opmerkingen:

  1. Jeetje Hetty! Dat is een werk geweest!!!
    Maar je kunt heel trots zijn op je kaarten, ze zijn echt onwijs mooi geworden.
    Heel gaaf dat je deze hebt gemaakt voor je vrienden, zo hebben ze echt hele persoonlijke uitnodigingen om te versturen!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele productie bij elkaar Hetty maar het is je goed gelukt. Eigenlijk valt het helemaal niet op dat je verschillend papier hebt gebruikt en ik vind het ook nog leuk ook. Mooie kaarten zijn het geworden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen