zaterdag 9 mei 2015

Van harte beterschap


Hallo allemaal,

Vanmiddag ben ik samen met Annette naar Stuifzand allerhande in Zuidwolde geweest.
Daar waren weer demo's van Marianne Design en Joy artikelen.
We hebben weer de nodige inspiratie opgedaan en ik heb de nieuwe stansen van Marianne Deisgn gekocht om mooie beterschapskaarten te kunnen maken.
Vanavond direct met de eerste begonnen,
Ik heb papier gebruikt van Marianne Design uit het blok Garden Party PK9108.
Verder heb ik de stansen LR0363 en CR1317 gebruikt van Marianne Design.
De bloemetjes en blaadjes heb ik gemaakt met stansen van Joy.
Fijn weekend allemaal,

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Hetty. Leuk dat je meteen met je nieuwe spullen aan de slag bent gegaan.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, Hetty.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen