zondag 27 september 2015

boekhoeken



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een paar boekhoeken zien.
De bovenste heb ik vanmiddag gemaakt om nog mee te kunnen doen aan de challenge van http://artjourneydesign-team.blogspot.nl/2015/09/art-journey-challenge-61-boekenlegger.html
Ik heb de ondergrond gestempeld met de roos uit de set Summergirl met distress inkt Picked Raspberry en ook gesponst met die kleur.
Daarna de vlinder uit de set Butterflies gestempeld met Seedless Preserves en ingekleurd met Picked Raspberry en Milled Lavender. 


Deze onderste boekhoek heb ik al gemaakt toen ik bij Yvonne was, want zij wilde graag weer een boekhoek maken, want ze was hem kwijt.
Dit hebben we gedaan met design papier uit een blokje van action.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi Hetty, de kleuren zijn prachtig, je hebt er weer plaatjes van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke boekhoeken heb je gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan weer Hetty, supersss!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen