donderdag 3 september 2015

Hartelijk gefeliciteerd!


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik voor Yvonne gemaakt.
Zij is vandaag jarig.
Het is een heel project geworden, waar ik wel eventjes mee bezig ben geweest.
Ik heb voor deze kaart plaatjes gebruikt uit een knipvel van Le Suh.
En plaatjes van Marianne Design


Ik heb mallen gebruikt van Joy; 6002/440 vogeltjes, 6002/0447 figuurtjes voorkant, 6002/0173 vierkante mal voorkant en hoeken en 6002/0379 ronde mal en 6002/.317 paddestoelen.



En ik heb ook mallen gebruikt van Marianne Design CR1319 gefeliciteerd, LR0253 eikenblad groot, CR1336 bladeren klein, LR0205 kruiwagen, LR0286 dennenappels, COL1383 boom en hek.


De letters van de naam en leeftijd heb ik gemaakt met een stans van Nellie Snellen SD037.
De hark en snoeischaar 45.03300 zijn van Leanne Creatief.


Jullie raden het al mijn stansmachine heeft heel wat werk verricht.
Yvonne was heel blij met de kaart, en daar gaat het tenslotte om.
Nu eerst maar eens weer voor Sjoerd aan de slag.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Wow Hetty, dit is een heel mooi project. Echt iets om heel lang op de kast te laten staan, schitterend! Daar zal Yvonne vast heel blij mee zijn. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty van een kaart heb je voor Yvonne gemaakt Hetty, je hebt er veel werk van gemaakt, het resultaat is dan ook schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht kaart en mooi model kaart.
    Ja dat is heel wat werk om het zo netjes te krijgen, maar het is je goed gelukt. Leuk dat trappetje met naam en jaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen