maandag 23 november 2015

Borduren met papier.....


Hallo allemaal,

Ik heb deze keer eens kruis steekjes gemaakt met papier.
Heel leuk om te doen, alleen moeilijk om een patroontje te vinden dat geschikt is, mant het moet heel klein zijn.
Dit heb ik gedaan met de mal van Marianne Design DF3417.
Verder heb ik bij de bovenste kaart nog een stans van Joy 6002/2029 en van Marianne Design CR1325 gebruikt.


Bij deze onderste alleen kruisjes gemaakt.
Het patroontje had ik van Annette.
Toch was het zo groot dat de kaart vol was.
Toch nog maar op zoek naar nog kleinere patroontjes.

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg ! Heel origineel ! Dat ik heb ik nog niet eerder zien voorbijkomen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer mooi gedaan

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat origineel, papieren kruissteekjes. Leuk gedaan, zeker de eerste.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen