zondag 15 november 2015

speciale kaart


Hallo allemaal,

Vandaag ben ik het grootste gedeelte van de dag bezig geweest met een bestelling van 20 kerstkaarten. Ik ben nu ongeveer op de helft, maar wilde ook nog even wat anders doen.
In het blad Hobbyjournaal stond dit patroon.
Ik heb er een zomers kaartje van gemaakt met vogels een bloemen.


Ik heb design papier gebruikt van Joy 6011/0308.
De plaatjes komen uit een stansblok van Action.
Ook heb ik nog een stans gebruikt van Joy 6002/0416.

Groetjes Hetty

5 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een prachtig kunstwerkje. Heel mooi.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie kaart Hetty, een mooi model, met prachtig papier en plaatjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Hetty ! Heel erg mooi patroon !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met dit leuke aparte model!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Hetty wat een pracht kaart heb je gemaakt.
    Jij hebt hem al klaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen