zondag 8 mei 2016

Moederdag


Hallo allemaal,

Vandaag is het moederdag.
Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn collega haar moeder.
Ze houdt van legpuzzels, bloemen en gezelligheid.
Dit heb ik geprobeerd om te verwerken in de kaart.
Het design papier, het plaatje en de bloemetjes zijn producten van Action.
Het puzzelstuk heb ik gemaakt met een coluzzle mal.
Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design CR1248 en van Joy 6003/0023.
Fijne moederdag allemaal, geniet van het mooie weer!

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Hetty !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk met het puzzelstukje erbij en een leuke kaart zo met dat bloemetjes papier.

    Lastig hoor met de 'click photos' dat steeds in de weg zit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hetty. Je kaart is prachtig. heel leuk gemaakt met deze materialen.. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen