zondag 22 mei 2016

Opkikkertjes


Hallo allemaal,

De afgelopen week had ik ook nog een paar opkikker kaarten gemaakt, omdat die bijna allemaal op waren.
Het is allemaal altijd maar afwachten wat je verkoopt, want nu heb ik helemaal geen opkikkers verkocht, maar wel voor behaald rijbewijs, mannen en jongenskaarten  en geslaagd kaarten.
Toch altijd weer verrassend.
Bij de bovenste kaart heb ik een plaatje gebruikt van Yvonne Creation CD10406.
Verder wat restjes papier gebruikt, en de achtergrond met een achtergrond stempel gestempeld.
De bloem stans van Marianne Design LR0406 maakt de kaart af.


Bij deze kaart heb ik een plaatje gebruikt van Yvonne Creations CD10492.
Achtergrondpapier van Marianne Design.
Stansen gebruikt van Marianne Design LR0180 en LR0157.
De bloemetjes zijn gemaakt met een stempel met stans van Action. 


Bij deze kaart heb ik weer een plaatje gebruikt van Yvonne Creations CD10406.
Het achtrgrondpapier is een overgebleven stuk van een scrapvel.
Stans gebruikt van Joy 6003/1004
De bloemetjes weer gemaakt met een stempel met stans van Action.
Nog een paar pareltjes maken de kaart af.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Zijn weer mooie kaarten geworden Hetty
    gr Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie serie opkikkers Hetty.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten Hetty, mooie bloemen heb je gemaakt.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen