vrijdag 21 april 2017

Kaarten voor Sjoerd


Hallo allemaal,
Hier even weer wat kaarten die ik gemaakt heb voor Sjoerd.
Deze zijn gemaakt met de nieuwe lijn van Precious Marieke.
Het design papier dat ik gebruikt heb is van Precious Marieke PMPP10014.
Bij de bovenste kaart heb ik plaatje CD10858 gebruikt, en de stansen PM10090 en PM10095


Bij deze kaart heb ik plaatje CD10856 gebruikt.
En de stansen PM10093 en PM10094.

Bij deze kaart heb ik het plaatje gebruikt uit knipvel CD10854. 
En de stans PM10091.


Bij deze kaart heb ik plaatje CD10855 gebruikt , en de stans PM10092.


Bij deze laatste kaart komt het plaatje uit knipvel CD10857 en heb ik een kaart gebruikt uit het Quick and Easy boek nr.8.

Uit de MRI scan is gekomen dat ik geen galstemen heb, maar een hematoom in de lever. Nu word ik doorgestuurd naar de Maag-, Lever-,Darmarts.

Groetjes Hetty

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes, Hetty.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een mooie serie kaarten gemaakt voor de kraam van Sjoerd Hetty, ze zijn zo mooi ik zou niet kunnen kiezen, welke ik het liefst zou hebben.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt een prachtige serie kaarten. Mooie stansen en plaatjes heb je gemaakt. Sterkte verder met de onderzoeken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen