dinsdag 4 april 2017

Weekend met Yvonne


Hallo allemaal,
Het afgelopen weekend heeft Yvonne bij mij gelogeerd.
De planning was eigenlijk om samen naar de Art Specially stempelbeurs te gaan, het hotel was al ver van te voren geboekt, maar omdat ik nog steeds ziek ben gaat dat niet.
We hebben samen bij mij thuis heerlijk geknutseld.
Deze bovenste kaart hebben we als laatste gemaakt, hij doet mee aan de challenge van Be Challenged op Facebook. Ik heb papier gebruikt van Marianne Design PK9144.
Ook de plaatjes zijn van Marianne Design IT593 en IT594.
De stansen zijn ook van MD namelijk LR0409, LR0460, LR0461 en LR0376
De stempels die ik gebruikt heb zijn ook van Marianne Design HT1617 en EC0113.


Zo ziet de kaart er gevouwen uit, om in de envelop te versturen.


Verder hebben we veel gestempeld. Met stempel sets van Stampin 'up.
De kaarten hierboven en hieronder zijn gemaakt met de set Avant Garden.


Wat heb je dan een mogelijkheden met 1 set he?


De kaarten hierboven en hieronder zijn gemaakt met de set Zoo Babies.


Deze onderste kaart was het bewerkelijkst, omdat we een box card hebben gemaakt.
Ik heb hiervoor papier gebruikt van Action.

Hieronder nog even de kaarten die Yvonne heeft gemaakt.





We hebben wat verschillende kleuren gebruikt zoals jullie wel zien.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Oh wat hebben jullie veel kaarten gemaakt zeg ! Wat jammer dat je nog steeds ziek bent en jullie niet naar de Art Specially konden, maar jullie hebben wel meer kaarten gemaakt dan ik daar heb gedaan hoor !
    Ik vind dat jullie erg mooie kleuren hebben gebruikt en het is wel leuk om verschillende kaarten te maken met dezelfde set he !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je nog steeds ziek bent maar wel fijn dat Yvonne bleef logeren en dat jullie heerlijk geknutseld hebben. Wat een ontzettende mooie kaarten hebben jullie gemaakt en mooi om te zien hoe je met één set zulke verschillende kaarten kan maken.
    Nu lekker bijkomen denk ik.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen