donderdag 11 mei 2017

Jannet 52 jaar


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik een maand geleden al gemaakt voor vriendin Jannet, die op 6 april 52 jaar werd.
Ze is ineens besmet met het haakvirus, daarom had ik een kaart gemaakt voor de haakster.
Het design papier is van Action, het plaatje van Dixi Craft.
Hierbij heb ik een mal gebruikt van Precious Marieke, PM10092.
De mand met wol heb ik gemaakt met stansen van Marianne Design, net als de letters en cijfers; CR1207(mand), CR1236 (bollen+haaknaald), COL1347 (cijfers) en COL 1350 (letters).
De kaart heb ik afgemaakt met een gehaakt bloemetje die ik nog had liggen, in het verleden voor me gehaakt door een overleden tante.

Het bezoek in het ziekenhuis heeft me nog niet veel gebracht, de MDL arts wil eerst weer opnieuw bloedprikken en een echo doen.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je voor je vriendin gemaakt.
    Ook heel toepasselijk voor iemand die graag haakt.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart voor je haak-verslaafde vriendin. Het duurt altijd allemaal zo lang in het ziekenhuis, sterkte weer met de onderzoeken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen