maandag 29 mei 2017

Wild Animals van Amy Design


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik even zien welke kaarten ik ook nog voor Sjoerd heb gemaakt.
Deze keer was het de Wild Animals serie van Amy Design.
Deze kaart is gemaakt met een plaatje uit knipvel CD10868.
Ik heb de stans gebruikt ADD10107 van Amy Design



Deze kaart is gemaakt met een plaatje uit knipvel  CD10867
De stans die ik gebruikt heb is ADD10103.


Deze kaart is gemaakt met een plaatje uit knipvel  CD10866
De stansen die ik gebruikt het zijn ADD10105 en ADD10108


Deze kaart is gemaakt met een plaatje van knipvel CD10869.
De stansen die ik gebruikt heb zijn ADD10104 enADD10108.
Het design papier dat ik gebruikt heb bij alle kaarten is ook van Amy Design ADPP10017.

Groetjes Hetty


3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Hetty, wat een geweldig mooie lijn is dit hè? Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaarten ! Leuk die 2 eerste waar je de plaatjes combineert met de dierenstansjes ! De derde vind ik heel erg elegant !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten heb je van de Wild Animals lijn van Amy gemaakt Hetty.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen