vrijdag 28 september 2018

Een meisje geboren


Hallo allemaal,

Ik heb deze keer eens weer een heel andere kaart gemaakt.
Deze kaart heb ik gemaakt met de het Dutch Doobadoo Cart Art stencil gemaakt.
Ik heb hem al een hele tijd in mijn bezit, maar nu kwam ik danzover dat ik er maar eens een kaart mee ging maken.
De artikelen die ik gebruikt heb zijn verder allemaal van Marianne Design.
Het designpapier PB7051, stans Olifant COL1384, stempel olifant EC0168 en een meisje EC0153.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge ;    
                        http://de-egel.blogspot.com/2018/09/september-challenge-64.html, en aan de challenge; http://mariannedesign.blogspot.com/2018/09/challenge-209.html.


Groetjes Hetty

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk Hetty. Het olifantje is een hele leukerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Hetty! Succes met de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige kaart de flesvorm blijft leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappige fles geworden.
    Leuk dat je mee doet aan onze Challenge "andere vorm kaart".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaart, en een lief olifantje!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze mal is zo leuk. Je hebt hem super leuk versierd met de olifantjes.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superschattige kaart Hetty, heerlijk roze dus voor een meisje toch?
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk ook deze babykaart. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen