woensdag 26 september 2018

Verhuisd


Hallo allemaal,

Ook zijn er schijnbaar veel mensen die verhuizen, want mijn verhuiskaarten raakten ook op.
Dus maar eens aan de slag.
Hiervoor heb ik de bijna nieuwe mal gebruik van Marianne Design CR1437 en de mallen LR0523 en LR0203.
Het is even een werkje, maar dan heb je ook wat!
Heel leuk om het huisje zo op te bouwen.
Ik heb er een pop-up kaart van gemaakt.
Verder hoeft er dan ook niet zoveel op anders wordt het veel te duur aan postzegels.
Ik heb stempels gebruikt van Marianne Design CS1004 en Yvonne Creations YCCS10032.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge http://de-egel.blogspot.com/2018/09/september-challenge-64.html

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verhuis kaart Hetty. Inderdaad er worden weer meer woningen verkocht... dus dan gaan er weer meer verhuizen. Leuk om voor deze gelegheid een kaart te sturen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hetty, wat en ontzettend leuke verhuiskaart heb je gemaakt! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie verhuiskaart Hetty en de sleutels erbij vind ik erg leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen