vrijdag 8 maart 2019

Hans met pensioen


Hallo allemaal,

De opdrachten stromen weer binnen, leuk!
Ik vind het altijd een leuke uitdaging om te doen, en ook weer spannend of de opdrachtgever de kaart wel mooi vindt. 
Deze kaart heb ik ook in opdracht gemaakt. Al een tijdje geleden, want de opdrachten zet ik meestal ook niet direct op mijn site, omdat de ontvanger hem dan nog niet heeft gekregen.
Hans houd van voetbal kijken op tv en is monteur in een fabriek.
Het plaatje dat ik gebruikt heb is al heel oud, van Doemaar Creatief.
Soms denk ik wel eens 'ik moet die ouwe zooi opruimen"maar nu komt zo'n oud plaatje toch  nog weer van pas. De stansen die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design LR0288 en COL1350.
De teksten zijn van Marianne Design PL1519 en van Joy Crafts 6410/0022.

Knutselgroetjes Hetty

1 opmerking: