vrijdag 15 maart 2019

Ria 50 jaar


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik een tijdje geleden al gemaakt voor de dochter van mijn schoonzus en zwager die op 20 januari jarig was.
Ik was deze vergeten te plaatsen.
Voor deze kaart heb ik design papier en het plaatje gebruikt van Craft Sensations.



Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design COL1350, COL1405, LR0481 en KJ1721.
En van Joy Crafts 6002/0161 met de bijbehorende stempels 6410/0011.
Met deze kaart doe ik mee met de challenge van http://mariannedesign.blogspot.com/2019/03/challenge-221-marianne-design-challenge.html

Groetjes Hetty

10 opmerkingen:

  1. Een pracht kaart Hetty en mooi de label erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarg Hetty
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie vorm kaart en een leuk label erbij!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Hetty
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart is dit Hetty. Leuk model en plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Hetty!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi kaartje Hetty...
    Leuk dat je mee doen met onze "alles mag" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt HEtty!

    Leuk dat je met onze challenge meedoet!
    Groetjes van Gerlinde
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen