zaterdag 13 april 2019

Nora 7 jaar


Hallo allemaal,

Ik zit weer eens in de lappenmand.
Ik heb het nog niet eerder gezegd, maar ik heb vanaf 22 januari regelmatig te kampen met blaasontsteking. Woensdag ben ik aan de 5de kuur begonnen.
Ik ben de meeste tijd nog wel aan het werk geweest, maar zo langzamer had breekt het op.
Elke avond lig ik om 8 uur of nog eerder in bed.
Gelukkig gaat het nu weer iets beter. A.s. zondag ga ik in ieder geval wel naar de Art Specially beurs in Nijkerk.
 Ik heb dus de laatste weken weinig gedaan.
Deze kaart heb ik al begin maart gemaakt voor een collega. Deze kaart is bestemd voor haar kleindochter, die van skaten, roze en glitters houdt ,
Het is me weer gelukt om daar weer een leuke kaart van te maken.
Ze was er erg blij mee.

Groetjes Hetty


Geen opmerkingen:

Een reactie posten