vrijdag 26 april 2019

Tamara 40


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik een poosje geleden al in opdracht gemaakt.
Bestemd voor Tamara die van hardlopen houdt.
Ik heb het plaatje van internet gehaald.
Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design  CR1203, van Craft Emotions 115633/0163, en van Joy Crafts 6002/0977.
De bloem is gemaakt met de stempelset EC0109 van Marianne Design.
Het hondje is een stans van Amy Design ADD10023.
Ik ben nog steeds niet van de blaasontsteking verlost en ben gisteren weer met een nieuwe zwaardere kuur begonnen.
Nu voel ik me weer beroerd door de kuur.
Ik hoop echt dat dit gaat helpen en ik er een poosje van verlost blijf.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Hoi Hetty, lang geleden dat ik bij je ben geweest. Ik ben niet zoveel online, te druk met familiedingen en het mooie weer speelt natuurlijk ook mee. Maar gelukkig heb je bij mij gereageerd zodat ik bij jou kan komen kijken. Je kaartje is prachtig. Weer een hele andere stijl. Dat is zo fijn aan het kaarten maken. Ik hoop dat het beroerd voelen wel positief voor je uitpakt, zodat je van je blaasontsteking afkomt.
    Fijne koningsdag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen