zondag 19 juli 2020

Precious Mariek; A touch of Christmas


Hallo Allemaal,

Deze serie heb ik gemaakt voor de kraam van Sjoerd(https://www.derooshobby.nl/)

Het is de nieuwe serie van Precious Marieke; A touch of Christmas.
Ja we gaan al weer richting kerst dus bij HobbyJournaal begint de kerstkaarten al weer.
Ik heb bij alle kaarten het bijpassende design papier PMPP10028 gebruikt.
Bij de bovenste kaart heb ik het plaatje uit knipvel CD11501 gebruikt en de stans PM10183.
Deze stans heb ik gestanst, een keer omgedraaid en toen weer gestanst, zo krijg je alleen de strik.


Bij deze kaart heb ik het plaatje gebruikt uit knipvel CD11502.
En de stans PM10182.


En bij deze kaart heb ik het plaatje gebruikt uit knipvel CD11503 en de stans PM10184.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten