maandag 27 juli 2020

Weekend met Yvonne


Hallo allemaal,

Dit weekend was mijn vriendin Yvonne bij me te logeren.
We hebben er weer een gezellig knutselweekend van gemaakt.
Yvonne kwam al op donderdagavond. Toen gezellig koffie gedronken en gekletst.
Op vrijdagmiddag stond een workshop gepland bij Laura, van Stamp'in Up.
We hadden s'morgens eerst zelf al gekeken wat we mooi vonden.
Op de eerste foto is te zien wat we allemaal gemaakt hebben. De bovenste rij door mij gemaakt en de tweede rij door Yvonne. Door ander kleur gebruik zijn het toch weer verschillende kaarten geworden.
Hieronder mijn kaarten 1 voor 1 uitgelicht.


We hebben gewerkt met de Painted Poppies Stamps en Poppie Moments dies.


Deze gestempeld en ingekleurd.


Hier ook gewerkt met de stansen.


Binnenkant achter de flap.


Alleen met stansen gemaakt.



Voordat we vrijdag naar de workshop gingen, hebben we 's morgens deze kaart gemaakt.
Gemaakt met de  mal van Dutch Doobadoo 470.713.307.
Het design papier is van Craft Sensations.


Binnenin een mal gebruikt van Alie Expresse, en een plaatje van Studio Light RP SL 44.



Zaterdag morgen hebben we deze kaart gemaakt.
Het design papier op de achtergrond is van Studio Light Basic In 161, en van Craft Sensations.
Verder heb ik de stansen gebruikt van Marianne Design LR0657 (gitaar) en KJ1726 (JIJ) en van Joy Crafts 6002/0272 muzieknoten.
Op zaterdag middag hebben we samen heerlijk geshopt.


En op zondagmorgen hebben we deze kaart gemaakt.
Ik ben een stans gebruikt van Marianne Design CR1437.
Het Design papier is van Jeanines Art JAPP10010.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten