vrijdag 25 december 2020

Fijne Kerst


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vriendin Yvonne.
Ik had het heel druk met opdracht kaarten, dus het moest nog weer op het allerlaatste moment gebeuren.
Ieder jaar neem ik me voor om eerder te beginnen met kerstkaarten, maar elke keer komt het er dan toch weer niet van.
Voor deze kaart heb ik design papier gebruikt van Craft Sensations.
Verder heb ik stansen gebruikt van Marianne Design  COL1462 (mok+slagroom en label), COL1366 (chocola), CR1226 (sneeuwvlok) en CR1454 (borduurmal).
De tekst is ook van Marianne Design CS1036.
Fijne Kerstdagen!

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Leuke kaart heb dit soort ook gemaakt. Ga vrijdag met mijn moeder ook nog een aantal kaarten met de beker maken.. er liggen geborduurde
    te wachten . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen