woensdag 2 december 2020

Nova Noë geboren


Deze kaart heb ik weer in opdracht gemaakt.
Nova Noë is geboren. 
 De opdrachtgeefster wilde graag een kaart met foto, en een diertje erop wat lijkt op een diertje dat aan de muziek mobiel (foto hieronder) zat die ze kado gingen geven.
Het is aardig goed gelukt moet ik zeggen al was het wel even een dingetje...
Het diertje heb ik gemaakt met een combinatie van 2 mallen van Joy Crafts 6002/3125 DenDennis hert en 6002/1146 vos.
Voor de naam heb ik ook nog de stans  6002/0799 van Joy Crafts gebruikt.
De tekst is van Marianne Design EC0171.
De witte achtergrond gemaakt met embossing folder DF3418 van Marianne Design.
Een vlindertje maakt de kaart af

/

De opdrachtgeefster en de ontvangers waren er erg blij mee, en daar wordt ik ook weer blij van.
Helaas niet helemaal een goede foto genomen.

Groetjes Hetty

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten