zaterdag 18 december 2021

Marjan 52 jaar


hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor onze collega Marjan, die dinsdag 52 jaar was geworden.
Vandaag kreeg ik van haar het bericht dat ze de kaart heeft ontvangen.
Helaas kwam hij veel te laat, daar baalde ik wel van.
Ze heeft heel veel kookboeken en mag graag koken.
Ik heb het plaatje van de kookboeken van internet geplukt.
Ik heb design papier gebriuikt van Craft Sensations en van een designblock van Tedi (schort).
Ik heb een aantal stansen gebruikt van Marianne Design CR1246(schort), LR0705 (pan) en LR0706 (groenten) en  CR1247 (ovenhandschoen).
De deegrol is een stans Joy Crafts 6002/00307 zoals pook de leeftijd 6002/1173.
De naam gemaakt met een stans van Craft Emotions 115633/0163.

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart voor Marjan. Heel leuk zo het drieluik. Echt mooi voor iemand die van koken houdt. Leuk gemaakt met al deze materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie toepasselijke kaart heb je voor de jarige Marjan gemaakt Hetty. Leuke materialen heb je gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen