woensdag 22 december 2021

online met Castella Creatief


Hallo allemaal,

Zondag heb ik meegedaan met de online kaart van Castelle Creatief.
Ik vond het model kaart heel leuk deze keer.
Ik heb er deze kaart van gemaakt.
Ik heb design papier gebruikt van Yvonne Creations YCPP10019.
De plaatjes die ik gebruikt heb zijn oudjes van Marij Rahder.
Dit model leent zich overal wel voor, dat ga ik vast wel vaker maken.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge: http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/2021/12/kic-2de-reminder-161-alles-mag.html

Groetjes Hetty

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Hetty.
    Dank je wel voor je 2de deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie.
    Dank je wel voor het meedoen bij KIC.
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke kaart hetty
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    Dt kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen