vrijdag 19 augustus 2022

kaarten maken met Yvonne


Hallo allemaal,
Ik heb vakantie en zou samen met Yvonne nog een workshop doen van Stamp'in Up bij Laura.
Dat hebben we dinsdagmiddag gedaan.
Deze bovenste kaart heb ik gemaakt met de set Pansy Patch. de achtergrond is van de set Happiness Abounds.  Hiermee zouden we in eerste instantie stempelen, maar dat was niet mooi, want dan moesten er ook nog inkleuren, en dat was niet onze bedoeling.

Deze kaart hebben we gemaakt met de Happiness Abounds papier.
Een heel leuk modelletje.
De voorkant met design papier en de bloemen en bladeren gestanst uit een ander vel design papier.


En dan doe je het open en zie je dit.
Het papier hebben we bestempeld met versamark.
Als je op de foto klikt, kun je dat beter zien.


Die klap je omhoog een zie je dit.


Deze kaart hebben we thuis gemaakt.
Het was echt een projectje.
Ik heb design papier gebruikt van Craft Sensations.
Het plaatje is van Marianne Design MB0184, net als de stansen LR0456 vlinders, en LR0548 vogel.


Als je het open doet zie je eerst dit.


Is het helemaal open zie je dit.
Ik heb nog een rand gebruikt van Marianne Design CR1415.
de teksten zijn ook van Marianne Design CS1087.


Deze kaart hebben we ook thuis gemaakt.
Ik heb dat gedaan met het Stamp'in Up stempel Blessings of home.


Ook een speciaal modelletje zoals je wel ziet.

In eerste instantie zou Yvonne samen met haar man op de camping in de buurt staan, maar haar man werd ziek.
Toen kwam ze een nachtje logeren om samen met mij de workshop te kunnen doen.
Dat was nog eens een leuke verrassing......
hier nog even de kaarten die Yvonne gemaakt heeft.


Dit is de binnenkant van haar kaart.

We hebben weer een paar leuke gezellige dagen gehad.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Leuke kaarten hebben jullie gemaakt. Kaart model met het strikje, vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen