zondag 7 augustus 2022

Oogstdag Holthone

 


Hallo allemaal,

Gisteren stond ik met een kraam op de Oogstdag in Holthone.
Ik had daarvoor nog speciaal wat kaarten gemaakt met tractoren .

Deze bovenste kaart is gemaakt met een plaatje van Nouvelle 821511.
deze heb ik gemat op rood karton. Daarnaast nog de klompen LR0210 van Marianne Design, gestanst uit geel papier en bewerkt met Distress inkt Vintage Foto.


Deze kaart gemaakt met een plaatje van Dixi Toppers.
Design papier van Craft Sensations.
Verder stansen gebruikt van X-cut de raders en van Joy Crafts 6002/0418 meeuwen.


Deze kaart heb ik ook gemaakt met een plaatje van Nouvelle 821511.
De rand erom is gemaakt met een stans van Marianne Design LR0647.
Design papier van Craft Sensations gebruikt.


Deze kaart gemaakt met design papier van Craft Sensations.
Het plaatje is weer van Dixi Toppers.
Verder stansen gebruikt van X-Cut raders, Amy Design ADD10021 ( riet pluim) en ADM10001 graspolletjes.

Deze kaart heb ik gemaakt met design papier van Studio Light SL-ES-MPP04.
De witte ondergrond gemaakt met een mal van Ali Express.
Het plaatje is van Mireille 16.
En gefeliciteerd is een stans van Marianne Design KJ1721.


Deze kaart is gemaakt met design papier van Craft Sensations.
Het plaatje is weer van Dixi Toppers.
Verder heb ik stansen gebruikt van Amy Design ADD10021 (rietpluim), X-Cut; XCU503248 (zwaluw) en Marianne Design DF3407 (Pijlen).


Deze kaar heb ik gemaakt met het plaatje uit knipvel 16 van Mireille.
de achtergrond gemaakt met een stans van Amy Design ADD10128.

Deze kaart heb ik ook gemaakt met een plaatje uit het knipvel van Mirielle nr,16.
De rand er om heen is een stans van Marianne Design LR0648. 
de hoekjes zijn gemaakt met een stans van Ali Express.

Het was een heel gezellige drukke markt, ik heb dan ook heel goed verkocht.
Wel erg moe en pijn in mijn bekken, dus nu met de beentjes omhoog.

Groetjes Hetty

1 opmerking:

  1. Wat een mooie set kaarten! Bedankt voor je deelname bij KIC.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen