zondag 30 oktober 2022

Knutselen bij Yvonne en Kreadoe


Hallo allemaal,

De afgelopen dagen heb ik gelogeerd bij mijn vriendin Yvonne en zijn we gisteren samen naar de Kreadoe geweest.
Donderdag zijn we begonnen met het maken van kaarten.
Deze eerste 2 kaarten had ik meegenomen als pakketje die ik had gekocht bij "De Wolkoker" in Coevorden.
We dachten gemakkelijk te beginnen maar het was toch nog wel een dingetje om de mal van Craft Emotions 115633/0533 goed op elkaar geplakt te krijgen,  na veel draaien is het gelukt.
De plaatjes zijn van Marianne Design MB0204




Deze kaart heb ik gemaakt met de stans van Studio Light SL-ES-CD82.
Het design papier is van Craft Sensations
Het plaatje is van Marianne Design EWK1292


Deze schudkaart heb ik gemaakt met de stans van Carlijn Design CDSN-0157.
Het design papier is van Craft Sensations.
Het baby plaatje is van Syta van Gelderen.
Het waslijntje is van Action.


Dezer kaart heb ik gemaakt met de stans van Carlijn Design CDSN-0149.
Het design papier en het plaatje is van Yvonne Creations YCPP10037.


Als laatste hebben we nog om een geurzakje een mapje gemaakt.
Design papier is van Craft Sensations.
De tekst is van Marianne Design CS1087.
Het gestempelde takje is van Stampin 'Up'; forever fern.
De bloemetjes zijn gemaakt met ponsen.
Gisteren zijn we naar de Kreadoe geweest. 
Heel leuk maar ook weer vermoeiend, daar moet ik wel weer twee dagen van bijkomen.
Soms moet je wel eens iets doen wat je graag wilt, en dat op de koop toe nemen.
Al met al weer hele leuke dagen gehad.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten