zaterdag 15 oktober 2022

Rianne 59 jaar


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vriendin Rianne die vandaag 59 jaar is geworden.
Aangezien zij altijd met vilt bezig is en daarbij heel veel kleurtjes borduurgaren gebruikt, heb ik dit mandje met garen op de kaart gemaakt.
De stansen die ik hiervoor heb gebruikt heb ik gekocht bij Ali Express.
De naam heb ik gemaakt met een stans van Craft Emotions 115633/0163 en de leeftijd met een stans van Joy Crafts 6002/1173.
Ik heb getracht om om de kaart een festonsteek te tekenen die we heel veel gebruiken voor het aan elkaar naaien van het vilt.
Het is niet overal even mooi geworden.....


In de binnenkant heb ik een tegoedbon gemaakt voor een avondje samen naar de bioscoop.
Het woord "tegoedbon" is een stempel van Marianne Design CS0972, de rest heb ik zelf getypt op de computer en uitgeprint. De vlinderstempel is al heel oud, en daarvan weet ik geen merk. 

Groetjes Hetty

1 opmerking: