maandag 13 maart 2023

knutselweekend met Yvonne


Hallo allemaal,

Het afgelopen weekend kwam Yvonne weer bij mij  logeren.
Vrijdag gingen we samen naar het Creaweekend Hardenberg.
We hebben weer leuke dingen gezien en gekocht.
Op de beurs hebben we een workshop gedaan bij Laura Pijpstra van Stampin Up.
Dat is de bovenste kaart. ik heb er thuis nog een paar vlindertjes opgeplakt van Marianne Design LR0743.


Bij deze kaart hebben we geborduurd, lekker rustgevend...
Hierbij de stansen van Marianne Design gebruikt CR1577 borduurmal, LR0749 liefs en LR0743 elfje met vlinders.
Het plaatje is ook van Marianne Design EWK1272.


Bij deze kaart hebben we stempels en papier gebruikt van Craft Sensations.
De diertjes ingekleurd met waterverf.


 Ik heb hier in de binnen kant nog een stans gebruikt van Marianne Design LR0478.



Bij deze kaart heb ik design papier gebruikt van Craft Sensations.
De stansen van Marianne Design LR0788 achtergrond en LR0748  Margtiet.
Het plaatje is ook van Marianne Design VK9599.



Dit kaartje is voor een nieuwe woning.
Het model gezien bij Castelle Creatief.
Ik heb hierbij weer stansen gebruikt van Marianne Design LR0771 raampjes, CR1437 deur en stoep, CR1560 gefeliciteerd en LR0205 gras.

Door de onderkant naar binnen te vouwen is de kaart plat te versturen


Bij deze kaart heb ik de Hoera stans van Crealies Lies CARDZZ101 gebruikt.
En de stansen van Marianne Design COL1475 uil en KJ1726; Jij en geslaagd .


En tenslotte heb ben we deze kaart gemaakt, een Double Diamond pop uo card.
Design papier van Craft sensations en het plaatje van Marianne Design MB0202.
En ook stansen van Marianne Design LR0750 van harte en LR0747 vlinder.

Het was een heel leuk en gezellig weekend, en weer veel te snel voorbij.
Nu nog aan het nagenieten.

Groetjes Hetty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten