zondag 26 maart 2023

Yvonne Creations ; Hello World


Hallo allemaal,

Deze kaarten heb ik ook voor de kraam van Sjoerd gemaakt. 
Het is de nieuwe serie van Yvonne Creations.
Ik heb het bijpassende design papier gebruikt YCPP10018.
Het plaatje komt uit knipvel CD11902.
De stans die ik gebuikt heb is YCD10300


Bij deze kaart komt het plaatje uit knipvel CD11904.
De stansen die ik gebruikt heb zijn YCD10301 en YCD10302.
Met de bovenste kaart doe ik mee aan de challenge van; 
https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2023/03/alles-is-nieuw-bij-knutsels-en-kadootjes.html

Groetjes Hetty

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve kaartjes Hetty.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K. Altijd leuk!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Hetty, bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen